Shoppingtur i NYC

Samtliga i kv07-gänget gör sig redo för en shoppingtur i the big apple. Jag själv är excited och tycker att det ska bli riktigt kul. Sedan igår har det kliat i fingrarna på både mig och Elin (säkert på de andra också fast de inte erkänner det) efter att få göra några riktiga fynd. Vi kommer vara så heta när vi kommer hem till Sverige. Om vi nu klarar av att få med oss all packning hem.

Internet fungerar inte alltid som vi vill här... Men håll ut. Om ett tag dyker nog både bilder och filmer upp.

Kram från kv07-gänget!

Sara


Kommentarer
Postat av: Per

Är enda skillnaden mellan detta inlägget och inlägget tidigare en extra punkt efter "Internet fungerar inte alltid som vi vill här.."? :P



Kul med New York! Önskar jag kunde vara där med er. Jag hann aldrig se NYC när jag var i USA :/

2010-05-13 @ 01:59:10
URL: http://kv07australia.wordpress.com
Postat av: Mahai

Hej igen!



Kollade lite på eran kompissars blogg som ni hade länkar till och upptäckte( om ni inte redan visste det ) att er kompiss Karin också är i NY. Vad ni skall göra med denna inf bestämmer ni.

Hälsningar

Mahai

2010-05-13 @ 23:16:12
Postat av: Fredrik

Hej Mahai!



Vi kan inte komma på vilken Karin du menar?

2010-05-14 @ 19:27:15
URL: http://studentsinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0