Killing time at Starbucks!

Vi har hoppat upp i fönstret på Starbucks. Internetanslutningen fungerar utmärkt genom fönstret men mindre bra vid fikabordet. Här har vi suttit och dödat lite tid i några timmar. Snart ska vi dra oss iväg för att äta middag. I morgon vid den här tiden befinner vi oss i NYC. Snacka om att det ska bli spännande. Vi kommer få träffa Leo, Cassandra, Elin och Martin. Jag längtar! :)

Skolan är officiellt klar här i Chicago och studenterna på North Park tog idag sommarlov. Jag fällde en tår när jag sa hejdå till tjejerna på min våning. Jag kommer sakna människorna från North Park University. Jag hoppas att jag får träffa dem igen.

Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma Kerstin

Sara och Fredrik,hoppas ni får en jättefin resa.Den förtjänar ni verkligen!

Lycka till med jobbsökandet!

2010-05-09 @ 00:29:22
Postat av: MammaMia

Grattis nu är ni klara!!! Ha en riktigt skön resa och ta hand om varann!

2010-05-09 @ 14:48:55
Postat av: Lena Mantarian

you shed more than a tear.. and so did i.



i will miss you so much sara.

im so glad you have been a part of my life this semester.

you too fredrik, i will miss you as well.



as for the future...

watch out Sweden.. im gonna come soon. :)

2010-05-11 @ 01:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0