I'm going to miss you all, BIG TIME!

Nu känns det att alla är på väg att ta sommarlov. Anderson Hall börjar bli tomt nu när alla packar ur sina rum och lämnar campus för sommaren. Det är sjukt vad fort tiden har gått. Det kändes som att det var för några veckor sedan som jag och Fredrik lämnade Arlanda för Chicago. Jag tror inte riktigt att jag har förstått ännu hur mycket jag kommer sakna människorna här. Det är också svårt att förstå att jag kanske aldrig mer kommer träffa vissa av dem. Konstigt!

Igår hade jag min sista lektion någonsin. Jag är klar med skolan för ett långt tag framöver. Även det känns olustigt och konstigt. Nu väntar ett äventyr. I övermorgon åker vi till New York. Då får jag träffa mina kära MKV:are.

Sara

Kommentarer
Postat av: emma j

Längtar efter ett lååååångt samtal med Sara :)

2010-05-08 @ 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0