I Washington!

Nu har Sara och jag lämnat stressen och hetsen i New York för lugna och rena (!) Washington DC. Klockan är strax innn 9 på morgonen när detta skrivs och vi gör oss redo för frukost. Tod mötte oss vid bussen igår eftermiddag och sen kom Becky och Eleanor och hämtade upp oss vid Metro-stationen som ligger ett par kilometer från deras fina hus. Sen blev vi bjudna på god middag och efter det blev det genomgång av släktfoton.

I dag är vädret inget vidare så Sara och jag tänker gå på lite museum, det finns ju en del av den varan här i WDC. Och! De flesta är gratis!

Nu påminner Sara mig om att jag borde göra mig klar så det är bäst jag tar mig ur sängen.

Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0